Beautiful autumn

Sper ca ati avut o saptamana buna. Bine ca a venit WeekEnd-ul, pentru a ne putea relaxa.

Intr-o zi de sambata, ce poti sa-ti doresti mai mult decat sa te plimbi prin parc alaturi de cei dragi. Cum eu imi doream sa mai fac cateva poze pentru blog, micutul meu a vrut sa faca si el poze ;), asa ca bineinteles ca i-am facut si lui, iată mai jos câteva imagini.

wpid-dsc_0754_2.jpg

wpid-dsc_0756_1.jpg

wpid-insta-photo-editor1445109410349.jpg.jpeg

wpid-dsc_0741_1.jpg

wpid-dsc_0736_1.jpg

Sunt fff incatata de noul meu blazer de catifea,  imi place mult catifeaua, si ma bucur tare mult ca este in trend si anul acesta.

DSC_0772

DSC_0769 In poze: Rochie – PnkCasual, Blazer catifea – Zara, Tenisi tinte (colectie veche) – Zara

Lasă un răspuns

